reklama

Kým si ( bol ) preč . . .

Hodiny presedím v posteli so slzami v očiach a myšlienkami, ktoré mi naháňajú strach a zároveň vytvárajú úsmev na perách . . . naše fotografie si prezerám tak často, že sa na nich nestihne usadiť ani čiastočka prachu. Spomínam . . .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Láska začína krásne, ale ako končí?
Láska začína krásne, ale ako končí? (zdroj: Martvoňová Zuzana)

Prešlo už toľko času . . . a mne sa zdá, akoby to boli stále len chabé minúty. Akoby si ma len včera držal hrdo za ruku a vravel mi, ako veľmi ma máš rád. A teraz si tie chvíle môžem už len pripomínať . . . alebo sa môžem domáhať tvojej lásky . . . môžem byť na Teba nesmierne nahnevaná . . . môžem sa snažiť nenávidieť Ťa . . . ale načo by to všetko bolo? Prečo by som mala robiť niečo, čo nie je nutné? Nestratila som Ťa úplne. Stále Ťa mám . . . v mojom srdci navždy ostaneš mojou láskou a v mojom živote mojím najlepším kamarátom.

Život sa nekončí jedným bolestivým sklamaním. To by som už veľmi veľa krát umrela. Aj keď mám po každom sklamaní pocit, akoby niečo vo mne zomrelo . . . Netreba sa nechať ničiť zlými vecami, ktoré nás stretávajú. Stačí, keď sa budeme sústrediť na tie krásne veci, ktoré sú všade okolo nás. Jeseň plná farebných odtieňov, malé deti, ktoré sa hrajúc na ihrisku netrápia zbytočnými myšlienkami o láske. Okolo nás je toľko nádherných vecí a úžasných ľudí, ktorých si často nevšimneme len preto, že sme celkom zahĺbení do vlastného vnútra. A keď už ani krásy okolo nás nedocielia, aby sme sa cítili lepšie, potom nám už asi neostáva nič iné, len sa na svet pozrieť realisticky a povedať si: "Nikdy nebolo tak zle, aby nemohlo byť ešte horšie."

Zuzana Martvoňová

Zuzana Martvoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Len sa snažím šťastne existovať vo svete, ktorý ma obklopuje a robiť niečo, čo ma napĺňa a baví. Zoznam autorových rubrík:  Stalo sa . . .VzťahySpieva sa . . .Trošku som sa zamyslelaAj toto sa mi staloLen také bla bla bla . . .Moje tajomné fantázieLiterárne pokusyOddychOutdoorMoja troška poézieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu