reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Martvoňová

Zuzana Martvoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Len sa snažím šťastne existovať vo svete, ktorý ma obklopuje a robiť niečo, čo ma napĺňa a baví. Zoznam autorových rubrík:  Stalo sa . . .VzťahySpieva sa . . .Trošku som sa zamyslelaAj toto sa mi staloLen také bla bla bla . . .Moje tajomné fantázieLiterárne pokusyOddychOutdoorMoja troška poézieSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Kým si ( bol ) preč . . .

Zuzana Martvoňová

Kým si ( bol ) preč . . .

Hodiny presedím v posteli so slzami v očiach a myšlienkami, ktoré mi naháňajú strach a zároveň vytvárajú úsmev na perách . . . naše fotografie si prezerám tak často, že sa na nich nestihne usadiť ani čiastočka prachu. Spomínam . . .

  • 16. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 834x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu