reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Martvoňová

Zuzana Martvoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Len sa snažím šťastne existovať vo svete, ktorý ma obklopuje a robiť niečo, čo ma napĺňa a baví. Zoznam autorových rubrík:  Stalo sa . . .VzťahySpieva sa . . .Trošku som sa zamyslelaAj toto sa mi staloLen také bla bla bla . . .Moje tajomné fantázieLiterárne pokusyOddychOutdoorMoja troška poézieSúkromnéNezaradené

reklama

Stalo sa . . .

Veľmi nebezpečné známosti

Zuzana Martvoňová

Veľmi nebezpečné známosti

Je celkom bežné, že študenti často utekajú do zahraničia na letné brigády. Je to skvelá možnosť, ako zdokonaliť jazykové znalosti a trochu zarobiť.  Cesta do zahraničia je vždy istým dobrodružstvom, ale niekedy sa môže stať skôr zlým snom . . . Moja kamarátka jeden z tých zlých snov za hranicami prežila na vlastnej koži a zdôverila sa mi.

  • 14. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 424x
  • 15
Zažili sme sexuálne obťažovanie . . .

Zuzana Martvoňová

Zažili sme sexuálne obťažovanie . . .

Neviem si predstaviť, že by som prišla do zubnej ambulancie a zubár by ma sexuálne obťažoval. Aj také malé mestečko akým je Dolný Kubín, sa vďaka sexuálnemu obťažovaniu váženého občana MuDr. Vendelína Tažandláka ocitlo v relácii Slovenskej televízie, Reportéri.

  • 18. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 183x
  • 102
Ako sa dá pomôcť?

Zuzana Martvoňová

Ako sa dá pomôcť?

Keď ide o mojich priateľov, vždy sa im snažím pomôcť, ak sa ocitnú v núdzi. Ale ako mám pomôcť niekomu, kto je presvedčený o tom, že zabil svojho otca?

  • 8. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 649x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu